Jem og Fix

GAVEKORT FRA JEM OG FIX

Sådan kom det til at se ud, efter vi modtog et gavekort fra Jem & Fix, og efter en flok frivillige hænder fra medlemmerne, havde brugt en lørdag med udvidelsen af en overdækket terrasse.

Firmaet Jem & Fix har en pulje penge, som de forærer til foreninger hvert år. Det skal være foreninger, som er drevet på frivillig basis, og som udgør et godt formål i samfundet.

Vi ansøgte i januar måned firmaet, om tilskud til Arden og Omegns Biavlerforening, og det er så det, der lige før påske gav et positiv resultat. Vi kunne hente materialer for kr. 13.000,00. i en af deres lokale byggefirmaer.

Vi har bl.a. brugt beløbet til udvidelse af klubhuset med en overdækket terrasse i skolebigården og andre småreparationer.

Du kan se et par stemningsbilleder fra arbejdsdagen og det endelige resultat nedenfor.